Francúzska automobilka sa snaží expandovať na medzinárodné trhy aj do rôznych segmentov. Najnovšie predstavila model Peugeot Landtrek. Pick-up s nosnosťou jednej tony je robustný, všestranný a dostupný vo viacerých karosárskych prevedeniach.
Peugeot Landtrek má dĺžku 5,33 metra vo verzii Double Cab a 5,39 metra vo vyhotovení Single Cab. V oboch prípadoch je široký 1,92 metra. Do verzie Single Cab sa zmestia tri europalety, rozmery nákladovej plochy sú 2,43 m x 1,60 m x 0,5 m. Do edície Double Cab sa zmestia dve europalety a rozmery nákladovej plochy sú 1,63 m x 1,60 m x 0,5 m. Maximálna váha nákladu môže dosiahnuť až 1,2 tony.
Moderný a atraktívny
Vyberte si u nás nové osobné vozidlo Peugeot a my sa oň ako bonus kráľovsky postaráme. Spoľahnúť sa môžete na našich špecialistov s dlhoročnými skúsenosťami a láskou k francúzskym autám. Počítať môžete so špičkovou starostlivosťou vďaka:
- špecializovanému autorizovanému servisu
- výhradne originálnym dielom
- komplexným službám
- profesionálnemu prístupu.
V priestrannej kabíne je v závislosti od verzie dosť miesta až pre šiestich cestujúcich. Interiér preberá prvky z top modelov automobilky. Príkladmi sú dvojosovo nastaviteľný volant (pripomína Peugeot 3008) a 10-palcový HD displej inšpirovaný modelom Peugeot 508.
Peugeot Landtrek má v rámci bezpečnostnej výbavy šesť airbagov a viacero asistenčných technológií. Okrem ESP disponuje asistentom pre kontrolovanú jazdu z kopca, asistentom pre stabilizáciu prívesu alebo systémom ASR pre kontrolu trakcie. Auto môže byť zároveň vybavené jednou až štyrmi kamerami pre bezpečný pohyb na cestách. V zúžených priestoroch pomáha vodičovi off-road kamera. Nechýbajú ani funkcie konektivity či pokročilé technológie pre pripojenie externých zariadení alebo pevný disk s pamäťou 10 GB.
Peugeot Landtrek je vhodný do každého terénu
Peugeot Landtrek sa bude predávať vo verziách 4×2 a 4×4. V prvom prípade je využívaný zadný pohon kolies. hnacia sila je prenášaná na zadné kolesá prostredníctvom pozdĺžne uloženej prevodovky, zadná náprava je vybavená diferenciálom. Keďže náklad je v pick-upe umiestnený nad zadnými kolesami, tak čím má väčšiu hmotnosť, tým lepšia je aj trakcia.
Vo verziách 4×4 možno priradiť pohon prednej nápravy prostredníctvom ovládača, umožňujúceho vodičovi voľbu medzi dvomi režimami: 4H pre bežné jazdenie a 4L s redukciou. Redukčná prevodovka a nárast krútiaceho momentu pri nižších rýchlostiach umožňujú bezpečnejšiu jazdu na povrchoch s nižšou adhéziou alebo v strmých svahoch. A zadný diferenciál je vybavený elektronickou uzávierkou, vďaka čomu môže prísť k efektívnejšiemu preneseniu výkonu na koleso, ktoré ma aktuálne lepšiu adhéziu.
Verzia 4×4 robí z Peugeotu Landtrek univerzálne auto, schopné jazdiť v akýchkoľvek podmienkach a v akomkoľvek počasí. So zvýšeným posedom a svetlou výškou až 235 mm má nový model všetko dôležité, čo sa od dobrého pick-upu očakáva.
Dva motory s vysokým výkonom
Nový Peugeot Landtrek budú poháňať silné motory, na výber sú dve možnosti. Naftový agregát má objem 1,9 litra a výkon 150 koní vďaka 16 ventilom s turbom a variabilnej geometrii. Benzínový turbomotor ponúka výkon 210 koní a má objem 2,4 litra. Obe pohonné jednotky sú kombinované s mechanickou prevodovkou Getrag alebo 6-stupňovým automatom Punch s možnosťou výberu medzi športovým a eko režimom.